Pytania i odpowiedzi

W najbliższym czasie planuję wyjazd, czy mogę wstrzymać realizację zamówienia lub zmienić adres dostaw?

Dzięki dostawom w prawie całym kraju w dowolnym momencie możemy wprowadzić zmianę adresu dostawy. W przypadku wyjazdów zagranicznych bezkosztowo możemy wstrzymać catering i przenieść go na inny termin. 

 

Nie wiem jaką dietę wybrać.

Podczas rozmowy z Naszymi dietetykami pomożemy dobrać catering odpowiedni do Twoich potrzeb i efektów, które chciałbyś osiągnąć.

 

Nie toleruję pewnych produktów. Czy mogę je wykluczyć?

Na ten moment nie ma możliwości wyłączania poszczególnych produktów z jadłospisu. Pracujemy jednak nad tym, aby taka opcja pojawiła się wraz z rozwojem cateringu.

 

Czy w trakcie mogę zmienić dietę lub kaloryczność?

Jak najbardziej. W każdym momencie istnieje możliwość zmiany diety lub kaloryczności.

  

Mieszkam na drugim końcu Polski, skąd mogę mieć pewność że dania dojadą świeże?

Wszystkie dania odbierane są od Nas od razu po przygotowaniu oraz dowożone przy pomocy specjalnych samochodów z chłodniami.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel