Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bez glutenu i laktozy

2021-05-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: Bazyliowy twarożek z tofu ze świeżymi warzywami i chlebem bezglutenowym (soja, seler) ;II śniadanie: Malinowa owsianka z prażonymi migdałami (orzechy) ;obiad: Makaron bezglutenowy w sosie groszkowym z wędzonym tofu i pieczonymi warzywami (soja) ;podwieczorek: Cieciorella z wiśniami (orzechy) ;kolacja: Risotto dyniowe z duszonymi warzywami 2021-05-18 (wtorek) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton owsiany z makiem i musem jabłkowym (jaja) ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, basmati, warzywami i sosem ziołowym (ryby) ;obiad: Schab w sosie musztardowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z marchewki i chrzanu (jaja, gorczyca) ;podwieczorek: Pieczone gruszki z musem waniliowym (orzechy) ;kolacja: Krem pomidorowy z koprem włoskim, prażonymi migdałami i bezglutenowymi grzankami czosnkowymi (seler, orzechy) 2021-05-19 (środa) ;I śniadanie: Koktajl czekoladowo-śliwkowy (orzechy) ;II śniadanie: Buraczany hummus z marchewką, kalarepą i pieczywem chrupkim bezglutenowym (sezam) ;obiad: Pierś indyka w sosie cebulowym z kaszą jaglaną i surówką z białej kapusty i ogórka ;podwieczorek: Ciasto szpinakowe z kremem straciatella (jaja, orzechy) ;kolacja: Bezglutenowa zapiekanka makaronowa z brokułem, pomidorem i ketchupem z cukinii (jaja) 2021-05-20 (czwartek) ;I śniadanie: Waniliowe pancakes z musem truskawkowym (jaja) ;II śniadanie: Zupa szczawiowa z jajkiem i bułką bezglutenową (seler, jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie czerwone curry z ryżem basmati i kalafiorem (orzechy) ;podwieczorek: Kisiel z owoców leśnych z bzem i miodem ;kolacja: Placuszki marchewkowo-cukiniowe z sosem tzatziki (soja, jaja) 2021-05-21 (piątek) ;I śniadanie: Domowa granola z migdałami, suszoną morelą i kokosowym jogurtem tropikalnym ;II śniadanie: Rolada paprykowa z makiem, rukolą i tofu silken (soja) ;obiad: Dorsz na puree ziemniaczano-szpinakowym z surówką warzywną (ryby) ;podwieczorek: Różano-kokosowe kulki ryżowe (orzechy) ;kolacja: Azjatycki bowl z pieczonym tofu (soja, orzechy) 2021-05-22 (sobota) ;I śniadanie: Cukiniowy pasztet z ciecierzycy ze świeżymi warzywami i chutney cebulowo-śliwkowym (jaja) ;II śniadanie: Koktajl antyoksydacyjny aronia-wiśnia ;obiad: Wołowina w sosie czekoladowym z chilli, komosą ryżową i surówką z kiszonego ogórka (gorczyca) ;podwieczorek: Sałatka z wędzonym tofu, warzywami, melonem i winegret pietruszkowym (soja, gorczyca) ;kolacja: Bezglutenowe pierogi z tofu i musem z prażonych jabłek (soja, orzechy) 2021-05-23 (niedziela) ;I śniadanie: Babeczki marchewkowe z kokosowym jogurtem cynamonowym (orzechy, jaja) ;II śniadanie: Bezglutenowa pizza z pomidorami, karczochami, wegańską mozzarellą i sosem chipotle ;obiad: Gołąbki w sosie pomidorowym z ryżem, pieczoną brukselką i papryką ;podwieczorek: Kokosowa galaretka agrestowa (orzechy) ;kolacja: Zupa cebulowa z ziemniakami (seler)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel