Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Wege + Ryby

2021-05-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: Bazyliowy twarożek ze świeżymi warzywami i chlebem (mleko, seler, gluten) ;II śniadanie: Malinowa owsianka z prażonymi migdałami (mleko, orzechy) ;obiad: Pappardelle w sosie groszkowym z mozzarellą i pieczonymi warzywami (gluten, mleko) ;podwieczorek: Cieciorella z wiśniami (mleko) ;kolacja: Risotto dyniowe z duszonymi warzywami 2021-05-18 (wtorek) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton owsiany z makiem i jogurtem różanym (jaja, mleko) ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, basmati, warzywami i sosem ziołowym (ryby, mleko) ;obiad: Pieczeń z grochu w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z marchewki (jaja) ;podwieczorek: Pieczone gruszki z musem waniliowym (mleko) ;kolacja: Krem pomidorowy z koprem włoskim, prażonymi migdałami i grzankami czosnkowymi (seler, orzechy, gluten) 2021-05-19 (środa) ;I śniadanie: Koktajl czekoladowo-śliwkowy (mleko) ;II śniadanie: Buraczany hummus z marchewką, kalarepą i pieczywem chrupkim (sezam, gluten) ;obiad: Klopsiki z czerwonej fasoli w sosie cebulowym z kaszą jaglaną i surówką z białej kapusty i ogórka ;podwieczorek: Ciasto szpinakowe z kremem straciatella (gluten, mleko, jaja) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z brokułem, pomidorem i ketchupem z cukinii (gluten, jaja) 2021-05-20 (czwartek) ;I śniadanie: Chałka z rodzynkami i musem truskawkowym (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Zupa szczawiowa z jajkiem i grahamką (seler, jaja, gluten) ;obiad: Burgery z tofu w sosie czerwone curry z ryżem basmati i kalafiorem (orzechy, soja) ;podwieczorek: Kisiel z owoców leśnych z bzem i miodem ;kolacja: Placuszki marchewkowo-cukiniowe z sosem tzatziki (jaja, mleko, gluten) 2021-05-21 (piątek) ;I śniadanie: Domowa granola z migdałami, suszoną morelą i jogurtem tropikalnym (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Rolada paprykowa z makiem, rukolą i kozim serem (mleko, gluten) ;obiad: Dorsz na puree ziemniaczano-szpinakowym z surówką warzywną (ryby) ;podwieczorek: Różano-kokosowe kulki ryżowe (orzechy) ;kolacja: Azjatycki bowl z pieczonym tofu (gluten, soja, orzechy) 2021-05-22 (sobota) ;I śniadanie: Cukiniowy pasztet z ciecierzycy ze świeżymi warzywami i chutney cebulowo-śliwkowym (jaja) ;II śniadanie: Koktajl antyoksydacyjny aronia-wiśnia ;obiad: Kotlety z ciecierzycy w sosie koperkowym z kaszą bulgur i surówką z kiszonego ogórka (gluten, gorczyca) ;podwieczorek: Sałatka z serem halloumi, warzywami, melonem i winegret pietruszkowym (mleko, gorczyca) ;kolacja: Pierogi z serem i musem z prażonych jabłek (mleko, gluten, jaja) 2021-05-23 (niedziela) ;I śniadanie: Babeczki marchewkowe z jogurtem cynamonowym (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Pizza z pomidorami, karczochami, mozzarellą i sosem chipotle (gluten, jaja, mleko) ;obiad: Kotlety z grochu w sosie pomidorowym z ryżem, pieczoną brukselką i papryką ;podwieczorek: Jogurtowa galaretka agrestowa (mleko) ;kolacja: Krupnik jęczmienny z ziemniakami (seler, gluten)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel